Svarsto asmens sveikatos priežiūros organizavimo ir tobulinimo klausimus. Teikia rekomenduojamo pobūdžio pasiūlymus įstaigos direktoriui. Rengia klinikines konferencijas, svarsto naujų technologijų įsigijimo klausimus. Siūlo direktoriui sudaryti su asmens sveikatos priežiūra susijusias komisijas, sudėtingų ar ginčytinų situacijų sprendimui.
Svarsto pacientų slaugos organizavimo ir tobulinimo klausimus. Supažindina personalą su slaugos naujovėmis, analizuoja slaugos darbuotojų poreikius, galimybes, sugebėjimus, teikiant paslaugas pacientams. Padeda spręsti slaugos problemas. Moko slaugos darbuotojus savarankiškumo. Teikia rekomenduojamo pobūdžio pasiūlymus įstaigos direktoriui.
Kontroliuoja, kaip laikomasi medicinos etikos reikalavimų. Dalyvauja rengiant įstaigos teisės aktus ir vertina juos etiniu požiūriu. Sprendžia įstaigoje iškilusias dorovines problemas tarp medikų, medikų ir pacientų bei jų artimųjų. Rūpinasi pacientų teisių apsauga, informuoja juos apie konfliktinių situacijų sprendimo tvarką įstaigoje.
Vykdo vidaus medicininio audito veiklą. Tikrina ir vertina įstaigos kokybės vadybos sistemos funkcionavimą. Vertina įstaigos veiklos atitiktį Lietuvos Respublikos įstatymams, LR Vyriausybės nutarimams, SAM įsakymams ir kitiems teisės aktams. Rengia vidaus audito ataskaitas su išvadomis ir rekomendacijomis, kaip tobulinti įstaigos veiklą. Užtikrina tinkamą dokumentų pildymą ir saugojimą. Organizuoja nepageidaujamų įvykių ir neatitikčių registravimą, atlieka jų priežasčių analizę, paruošia ir siūlo prevencines priemones. Teikia direktoriui objektyvią informaciją, rekomendacijas ir išvadas dėl audituotos veiklos, kokybės tikslų vykdymo, galimos arba nustatytos veiklos rizikos bei nuolatinio kokybės gerinimo principų vystymo.
Infekcijų kontrolės komisija koordinuoja hospitalinių infekcijų epidemiologinės priežiūros ir valdymo tvarką, užtikrina higieninių reikalavimų laikymosi kontrolę, analizuoja sergamumą hospitalinėmis infekcijomis, tiria hospitalinių infekcijų protrūkius, rengia infekcijų valdymo procedūras, vykdo darbuotojų higieninių įgūdžių kontrolę, organizuoja darbuotojų mokymą ir konsultuoja visais infekcijų valdymo klausimais
Darbo taryba tai darbuotojų atstovaujamasis organas, ginantis darbuotojų profesines, darbo, ekonomines ir socialines teises bei atstovaujantis jų interesams, taip pat abipusio pasitikėjimo pagrindais bendradarbiaujant su visomis profesinėmis sąjungomis.
Nagrinėja gautus pranešimus dėl galimo smurto ir (ar) priekabiavimo ir siūlo, kokias priemones taikyti smurtą ir (ar) priekabiavimą patyrusiems ir jį atlikusiems darbuotojams;teikia ligoninės vadovybei ir darbuotojams rekomendacijas dėl smurto ir priekabiavimo darbe prevencinių, apsaugos ir pagalbos priemonių.
Korupcijos prevencijos komisija vykdo Ligoninėje ilgalaikę korupcijos prevenciją, stebėseną ir kontrolę, analizuoja korupcijos prielaidas ir jų išvengimo būdus, kontroliuoja, kad Ligoninės padaliniuose būtų vykdomi korupcijos prevenciją reglamentuojančių teisės aktų reikalavimai, teikia siūlymus Ligoninės vadovui dėl korupcijos prevencijos, rengia korupcijos prevencijos programą ir jos įgyvendinimo planą.